czwartek, 1 września 2016

5 horrorów wartych polecenia według Niny!




Cześć! Już dawno obiecywałam dodać kolejny post, ale był jeden problem... Brak pomysłu. No ale skoro interesuję się zjawiskami paranormalnymi i uwielbiam horrory, to polecę wam 5 moich ulubionych. Zaczynajmy!



1. Klątwa (The Grudge) Jest to horror, rozłożony na kilka części. To właśnie ten film zawsze budzi we mnie strach i chyba zniszczył moją psychikę :D Dlaczego? Powód jest prosty! Po raz pierwszy obejrzałam ten horror w nocy, mając zaledwie 8 lat. Od tej pory boję się po zachodzie słońca iść napić, czy choćby skorzystać z toalety w obawie przed złem czającym sie w ciemnościach. Każda część zachowuje na miano strasznej! Nawet ostatnio nocowała u mnie koleżanka. Byłyśmy same w domu i bardzo nam się nudziło... Więc postanowiłam, że obejrzyny jakiś porywający film, a ponieważ koleżanka bardzo boi się horrorów, to postanowiłam to wykorzystać i specjalnie włączyłam Klątwę. Gdy oglądałyśmy film, obie masakrycznie się bałyśmy! ;D Jak się skończył byłyśmy już zmęczone, więc poszłyśmy spać. Nagle w nocy się obudziłam i popatrzyłam na koleżankę, myślałam, że to ta kobieta z horroru, czyli klątwa! Zaczęłam piszczeć, przez co obudziłam koleżankę śpiącą obok, opowiedziałam jej wszystko i obie bałyśmy się spać, jednak była dopiero godzina 3, to jakoś niespodziewanie zasnęłyśmy... Ehh nie wiem, dlaczego akurat ten horror tak budzi mój strach. Mimo, że niektórzy się z niego śmieją, iż nie jest straszny, to ja mam ciarki za każdym razem, jak o nim pomyślę. Jednak film bardzo mi się podoba, więc jak najbardziej polecam:) (Wszystkie części mi się bardzo podobały)

KRÓTKI OPIS FILMU- Pewien dom w Tokio nie wyróżnia się niczym specjalnym spośród innych. Jednak to tylko pozory. Dom jest opętany. Związana jest z nim klątwa, która zabija każdego, kto wejdzie do środka. Jej ofiary umierają i wtedy klątwa rodzi się na nowo, jak wirus przechodząc na kolejne osoby, które pojawiają się w domu. Tak tworzy się niekończący się łańcuch przerażenia.

2. REC. Rec to horror również rozłożony na kilka części. Film jest jak najbardziej w moim typie i bardzo mi się podoba. Przy jego oglądaniu można się stresować i bać! Także chowaj palce, żeby nie obgryźć paznokci! Jak najbardziej polecam:) Mnie najbardziej spodobała się część 2:)

KRÓTKI OPIS FILMU-  (opis drugiej części) Druga część horroru [Rec] zaczyna się w chwili, gdy funkcjonariusze hiszpańskiej jednostki antyterrorystycznej GEO wraz z lekarzem wchodzą do domu opanowanego przez ludzi zarażonych nieznaną odmianą wirusa, przez którego stają się żądnymi krwi bestiami. Cała akcja jest nagrywana przez kamerki, które maja agenci. Ich cel to przejęcie kontroli w budynku.
3. Naznaczony. Naznaczony to film składający również się z kilku części. Jeżeli się nie mylę to z trzech. Gdy obejrzałam pierwszą część, to od razu zbudziła się we mnie chęć na kolejną, więc zaczęłam szukać w internecie. I znalazłam następną część tego boskiego horroru! Po obejrzeniu drugiej, znowu chciałam obejrzeć kontynuację, jednak nie mogłam znaleźć jej w internecie, więc myślałam że film skończył się jedynie na dwóch częściach:( Ale już ok. tygodnia później, szukając jakiegoś filmu ujrzałam: Naznaczony 3. Byłam zachwycona! Kolejna świetna część filmu! Niestety do teraz nie ma czwartej:( Ale myślę, że wkrótce to się zmieni:D Horror jak najbardziej polecam! (wszystkie części mi się podobały) Od razu mówię, że film jest bardzo straszny, a w trzeciej części prawie dostałam zawału w niektórych momentach!

KRÓTKI OPIS FILMU- (Opis do części pierwszej) Josh i Renai wraz z trójką dzieci tworzą szczęśliwą rodzinę. Po przeprowadzce do nowego domu stają się świadkami niecodziennych wydarzeń. W nocy towarzyszą im niepokojące dźwięki dochodzące z różnych części domu, przez pomieszczenia przemykają tajemnicze cienie.

Pewnego dnia ich syn ulega niegroźnemu z pozoru wypadkowi. Następnego ranka jednak nie wybudza się ze snu. To, co z pozoru wygląda na śpiączkę okazuje się wstępem do wydarzeń, których współczesna nauka nie potrafi wyjaśnić. 

Wezwani na pomoc eksperci od paranormalnych zjawisk stają przed wyzwaniem, które przekracza ich możliwości. Po wezwaniu na pomoc medium rozpoczyna się walka o przetrwanie, której stawką jest życie syna, opętanego przez siły z innych wymiarów.

Kluczem do rozwiązania sprawy jest przeszłość Josha i jego wspomnienia z dzieciństwa, które wymazał z pamięci. Z pomocą medium, żony i matki, postara się do nich wrócić.

4. Egzorcyzmy Emily Rose. Horror również rozłożony na kilka części! Opowiada o opętaniu nastolatki, także polecam! Nie wiem, co mogę powiedzieć. Ogólnie film bardzo mi się podobał, ponieważ lubię filmy z egzorcyzmami, ale sami musicie go obejrzeć!:) <3
KRÓTKI OPIS FILMU-  Nastolatka Emily Rose staje się ofiarą ataku demonicznych mocy. Poddana egzorcyzmom umiera, a ksiądz, który je przeprowadzał zostaje oskarżony o zaniedbanie i, w konsekwencji, śmierć dziewczyny. W sądzie broni go sceptycznie nastawiona do całej sprawy prawniczka, która jednak w miarę odkrywania prawdy zaczyna sobie zdawać sprawę z istnienia potężnych nadprzyrodzonych sił.

5. Paranormal Activity. Paranormal to bardzo popularny horror również rozłożony na kilka części. Film ponoć jest oparty na faktach! Oglądnij i sam oceń, osobiście ja bardzo polecam! <3

KRÓTKI OPIS FILMU-  (opis części pierwszej) Młoda para podejrzewa, że ich dom jest nawiedzony przez jakąś złowrogą istotę. Organizują więc monitoring, aby uchwycić dowody na to, co się dzieje, kiedy śpią. Ich nagrania z monitoringu oraz amatorskich filmów wideo zostały zmontowane w 99-minutowy, pełnometrażowy film fabularny. Okazuje się, że część materiału filmowego jest wręcz niewiarygodna, a interpretacja przedstawionych wydarzeń pozostawiona jest widzowi.




A więc to już wszystkie 5 horrorów, które chciałam wam polecić. Oczywiście jest wiele innych, które również są świetne, Myślę, że komuś pomogłam w wyborze odpowiedniego filmu ;D 

Pozdrawiam <33 Papa:)
Anonimowy
Anonimowy

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ale świetny pościk <3 dziękuję za pomoc kochana;3 ps. swietne horrory dałaś i super to opisałaś :D Najlepsze to z tą klątwa :"D kc<3

Anonimowy pisze...

Woooow *0*

Anonimowy pisze...

A i siostra, zapomniałam ci napisać, że mialaś dodac posta o piercing :D!!!